به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال سید مهدی رحمتی در گفت‌وگو با  فارس، در آستانه دربی 78 در مورد این مسابقه و همچنین اتفاقات روزهای گذشته و عکس منتشر شده از وی در یکی از روزنامه‌های ورزشی صحبت‌هایی را انجام داده که در زیر می‌خوانید:

* از حال و روز این روزهای فوتبال ما صحبت کن.

فعلا که خبر خاصی نیست و فوتبال ما هیچ مشکل و حاشیه‌ای ندارد، تنها مشکل ما هم این است که یکی دو بازیکن قلیان کشیده‌اند و همه چیز رو به راه است!

 


موضوعات مرتبط: اخبار باشگاه استقلال ، ،
برچسب‌ها: , استقلال آبروی فوتبال ایران , اخبار باشگاه استقلال , مصاحبه ای جالب با سید مهدی رحمتی ,

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 25 دی 1392 ا 19:19 نويسنده : آبی پوش ا

به گزارش سات رسمی باشگاه استقلال،دکتر علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه فرهنگی – ورزشی استقلال، در فراخوانی‌ عام، هواداران تیم فوتبال استقلال را به حضور در ورزشگاه آزادی برای فراهم آوردن فضای پاک و مردانه و رقابتی دعوت نمود در این دعوت عام آمده است:
 همه چشم به راه نمایش بزرگند. همه در این اندیشه‌اند که برخورد بزرگان، تبدیل شود به زیباترین مسابقه و قشنگ‌ترین رقابت جوانمردانه. همه خود را متعهد می‌دانند تا هرچه در توان دارند، روی دایره بریزند که تابلوی فوتبال ایرانی، خوشرنگ‌ترین نقش و نگارها را داشته باشد.
 هیچکس، در این زمینه کوتاهی نمی‌کند ولی...


موضوعات مرتبط: اخبار باشگاه استقلال ، ،
برچسب‌ها: , استقلال آبروی فوتبال ایران , اخبار باشگاه استقلال , فراخوان دکتر فتح‌الله‌زاده از هواداران دریادل استقلال ,

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 25 دی 1392 ا 19:2 نويسنده : آبی پوش ا

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، پیرو انتشار عکس‌هایی از دو بازیکن استقلال روی جلد شماره امروز روزنامه پیروزی، باشگاه استقلال قصد داشت تا عکس‌هایی با مضمون مشابه اما مربوط به تعداد زیادی از بازیکنان پرسپولیس را روی خروجی سایت و همچنین نشریه استقلال جوان قرار دهد که دکتر فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال، با دستور موکد خود، خواستار عدم تحقق این مهم شدند.
دکتر فتح‌الله‌زاده با وجود موجود بودن عکس‌هایی از بازیکنان پرسپولیس در این زمینه اظهار داشتند: از آنجا که چنین عملی، خلاف اخلاق حرفه‌ای است و ورود به حریم شخصی افراد، یک رویه ضداخلاقی است از همین رو این عکس‌ها به رسم امانت نگه داشته ‌شوند و از انتشار آنها جلوگیری گردد.


موضوعات مرتبط: اخبار باشگاه استقلال ، ،
برچسب‌ها: , استقلال آبروی فوتبال ایران , اخبار باشگاه استقلال , مخالفت شدید دکتر فتح‌الله‌زاده با چاپ عکس‌های پرسپولیسی‌ها ,

تاريخ : چهار شنبه 25 دی 1392 ا 2:39 نويسنده : آبی پوش ا

به گزارش‌سایت رسمی باشگاه استقلال، هاشم ساعدی، سخنگوی باشگاه استقلال اظهار داشت: بعد از جلسه‌ای که امروز در محل باشگاه برگزار شد و آقای نکونام با استقلال تسویه‌حساب مالی  انجام دادند رضایتنامه ایشان صادر شد.ما که با آقای نکونام صحبت کردیم ایشان تاکید کرد از الکویت کویت و الغرافه‌قطر پیشنهاد دارند ولی تمایل ایشان حضور در قطر و مذاکره با الغرافه بود، ولی در عالم فوتبال یک بازیکن ممکن است از چند تیم مختلف پیشنهاد داشته باشد و این احتمال وجود دارد که این بازیکن به الکویت هم بپیوندد.


موضوعات مرتبط: اخبار باشگاه استقلال ، ،
برچسب‌ها: استقلال آبروی فوتبال ایران , اخبار باشگاه استقلال , مقصد بعدی نکونام یا قطر یا کویت ,

تاريخ : دو شنبه 23 دی 1392 ا 5:15 نويسنده : آبی پوش ا

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال،دیروز دوباره باشگاه پرسپولیس زمین و زمان را به هم دوخت، طبق رسم دیرینه‌اش و طبق همه سنوات گذشته به محض شکست، داور را مقصر دانست و پیش از دربی سعی کرد همه چیز را تحت‌تاثیر قرار بدهد تا شاید جو سنگین روی داور، دربی را به سود آنها رقم بزند! این حرف‌ها نشان از عدم اعتماد به نفس دارد و فشار برای بیرون گود و عوض کردن نتایج در جایی خارج از زمین چمن!
جالب اینجاست که طبق آ‌مار بیشترین استفاده از اشتباهات داور برای پرسپولیس بوده و در این زمینه رکورددار اشتباهات داوری به سود خودشان هستند و در صدر جدول سود بردن از اشتباهات داور هستند!
یک‌به‌یک اتفاقات را از جلوی چشم عبور می‌دهیم...


موضوعات مرتبط: اخبار باشگاه استقلال ، ،
برچسب‌ها: استقلال آبروی فوتبال ایران , اخبار باشگاه استقلال , گزارشی مستند و تکان‌دهنده از 19 اشتباه و تصمیم به سود سرخ‌ها ,

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 23 دی 1392 ا 5:8 نويسنده : آبی پوش ا

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال،در آخرین دیدار هفته بیست و دوم لیگ برتر از ساعت 16 و 40 دقیقه استقلال در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم استقلال خوزستان رفت که بازی با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

تک گل استقلال را محمد قاضی در دقیقه 76 به ثمر رساند.


موضوعات مرتبط: اخبار باشگاه استقلال ، نتایج ، ،
برچسب‌ها: , استقلال آبروی فوتبال ایران , اخبار باشگاه استقلال , پیروزی استقلال تهران مقابل همنام خوزستانی ,

تاريخ : شنبه 21 دی 1392 ا 18:37 نويسنده : آبی پوش ا

به‌گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، خسرو حیدری درخصوص حضور خود در بیمارستان مسیح‌دانشوری گفت: حضور در چنین جایی افتخار بزرگ برای همه ما به حساب می‌آید. امروز چیزهایی را دیدم که هیچوقت در طول عمرم اینقدر صحنه‌های تلخی را تماشا نکرده بودم. امیدوارم همه مریضان شفا پیدا کنند و بدون مشکل و در سلامت کامل بتوانند زندگی کنند.
 حیدری افزود: حضور در چنین جاهایی باعث می‌شود ما خیلی بیشتر قدر سلامتی‌مان را بدانیم. بیشتر به یاد خدا باشیم و شکرگذار نعمت‌هایی باشیم که او به ما داده است.
 بازیکن استقلال در ادامه گفت: خودم به شخصه هر کمکی از دستم بربیاید در این زمینه انجام می‌دهم و امیدوارم همه مریضا شفا پیدا کنند.
حیدری در خصوص بازی با استقلال‌خوزستان گفت: ما در دور رفت مقابل این تیم شکست خوردیم و همین اتفاق نشان می‌دهد که مقابل حریف آماده‌ای باید به میدان برویم. برای غلبه بر استقلال‌خوزستان کار آسانی پیش‌رو نداریم، اما برای حفظ صدرنشینی و اینکه با شرایطی بهتر به مصاف پرسپولیس برویم به سه امتیاز این دیدار نیاز داریم و از این‌رو همه تلاش‌مان را به کار می‌گیریم تا برنده این بازی باشیم.


موضوعات مرتبط: اخبار باشگاه استقلال ، ،
برچسب‌ها: , استقلال آبروی فوتبال ایران , اخبار باشگاه استقلال ,

تاريخ : شنبه 21 دی 1392 ا 11:6 نويسنده : آبی پوش ا

 

فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال استقلال را سومین باشگاه برتر آسیا در سال 2013 اعلام کرد. به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال و به نقل از ایسنا، در رده‌بندی سایت فدراسیون بین‌المللی آمار و تاریخ که در آغاز سال میلادی جدید منتشر شده، باشگاه استقلال از ایران در رده سوم بهترین باشگاه‌های آسیا قرار گرفت.در این رده‌بندی استقلال در بین تمام تیم‌های باشگاهی جهان نیز در رده 67 قرار گرفته است.در رده بندی منتشر شده تیم گوانگجو چین که به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا دست یافت بهترین تیم آسیاست و اف سی سئول نایب قهرمان این رقابت‌ها در رده دوم قرار گرفته است. همچنین در رده‌بندی بهترین باشگاه‌های جهان بایرن مونیخ قهرمان لیگ قهرمانان اروپا، جام جهانی باشگاه‌ها در رده نخست قرار گرفته است.

 

 


موضوعات مرتبط: اخبار باشگاه استقلال ، ،
برچسب‌ها: , استقلال آبروی فوتبال ایران , استقلال سومین تیم برتر آسیا در سال 2013 , رده بندی 10 تیم برتر آسیا در سال 2013 , رده بندی 10 تیم برتر جهان در سال2013 , اخبار باشگاه استقلال ,

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 21 دی 1392 ا 11:1 نويسنده : آبی پوش ا

خبرنگاران خبرگزاري ناگويا ژاپن امروز در تمرين استقلال حاضر شدند قصد داشتند با امير قلعه‌نويي سرمربي استقلال مصاحبه کنند که قلعه‌نويي به آنها خوش‌آمد گفت و خطاب به خبرنگاران ژاپني گفت: خوشحالم که به ما افتخار داديد و از کمپ استقلال بازديد کرديد. خوشحالم که ارتباطي ورزشي و فوتبالي بين ما برقرار شده و اميدوارم اين ارتباط ادامه داشته باشد.

وي ادامه داد: در حال حاضر فرصتي براي مصاحبه ندارم و اجازه بدهيد زمان ديگري با شما مصاحبه کنم.

به گزارش فارس، قلعه‌نويي سپس از خبرنگاران ژاپني پذيرايي کرد.

خبرنگاران ژاپني با تيموريان و حيدري مصاحبه کردند اما نکونام هم به انها گفت به دليل حضور خبرنگاران ايراني حاضر به گفت و گو با آنها نيست.


موضوعات مرتبط: اخبار باشگاه استقلال ، ،
برچسب‌ها: اخبار باشگاه استقلال , حضور خبرنگار ژاپنی در تمرین استقلال , استقلال آبروی فوتبال ایران ,

تاريخ : چهار شنبه 18 دی 1392 ا 18:48 نويسنده : آبی پوش ا

به‌گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، مجید غلام‌نژاد در خصوص وضعیت خود گفت: خوشبختانه شرایطم خیلی بهتر است و با تلاش کادرپزشکی مصدومیتم در حال اتمام است تا ان‌شاءا... از هفته آینده در تمرینات استقلال حضور پیدا کنم.
 وی در ادامه به سایت رسمی باشگاه استقلال گفت: اگر روند درمانم همین‌طور دنبال شود، ان‌شاءا... به دربی می‌رسم و می‌توانم در این دیدار استقلال را همراهی کنم.
 غلام‌نژاد در ارتباط با وضعیت استقلال گفت: درست است که الان صدر هستیم، اما شرایط‌مان خیلی سخت است و باید خیلی مواظب باشیم که دچار لغزش نشویم.
 این بازیکن در خصوص بازی با استقلال‌خوزستان  اظهار داشت: در نیم‌‌فصل دوم همه بازی‌ها سخت هستند و هیچ دیداری را نباید آسان گرفت.  از این‌رو حتماً بچه‌های ما با تمام توان خود در این دیدار به میدان می‌روند تا ان‌شاءا... به یک برد دیگر دست پیدا کنند.


موضوعات مرتبط: اخبار باشگاه استقلال ، ،
برچسب‌ها: اخبار باشگاه استقلال , غلام‌نژاد: به دربی می‌رسم , استقلال آبروی فوتبال ایران ,

تاريخ : چهار شنبه 18 دی 1392 ا 18:40 نويسنده : آبی پوش ا

به‌گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، کاروالیو ملقب به تونی به عضویت باشگاه استقلال درآمد.  هاشم ساعدی با تایید این خبر با سایت رسمی باشگاه استقلال گفت: پس از تایید کادرفنی و تست پزشکی این بازیکن برزیلی تا پایان نیم‌فصل دوم به عضویت استقلال درآمد تا اقدامات لازم جهت ثبت قرارداد این بازیکن صورت بگیرد.
 گفتنی است این هافبک نفوذی در صورت تشخیص کادرفنی استقلال می‌تواند مقابل استقلال‌خوزستان به میدان برود.


موضوعات مرتبط: عکس ، اخبار باشگاه استقلال ، ،
برچسب‌ها: استقلال آبروی فوتبال ایران , کاروالیو به عضویت استقلال درآمد+عکس , عکس کاروالیو بازیکن جدید برزیلی استقلال ,

تاريخ : سه شنبه 17 دی 1392 ا 3:31 نويسنده : آبی پوش ا

به‌گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، سیروس دین‌محمدی در دربی پیشکسوتان استقلال موفق به باز کردن دروازه پرسپولیس شد. وی در گفت‌وگویی با سایت رسمی باشگاه استقلال در ارتباط با این پیروزی اظهار داشت: پرسپولیس با یک لشکر به مصاف ما آمده بود، اما با این حال ما خیلی خوب بازی را اداره کردیم و توانستیم آنها را با این همه بازیکن شکست دهیم البته هرچه زدیم به تیر خورد وگرنه می‌توانستیم با گل‌های بیشتری پرسپولیس را شکست دهیم.
 دین‌محمدی افزود: اگر 20 بار دیگر هم این بازی را برگزار کنيم باز پرسپولیس را شکست می‌دهیم. امیدوارم این برد ما روحیه بازیکنان استقلال را در آستانه دربی بالا ببرد تا ان‌شاءا... آنها هم بتوانند پرسپولیس را شکست دهند.
 آنالیزور استقلال در ارتباط با برد استقلال مقابل راه‌آهن گفت: ما در این بازی شرایط سختی داشتیم و حتی بازیکن ذخیره هم به اندازه کافی نداشتیم، اما خدا را شکر که بچه‌ها با غیرت و تلاش‌شان در این دیدار خوب ظاهر شدند تا به سه امتیاز حساس این بازی دست پیدا کرده و به صدر برسیم.
 دین‌محمدی در ارتباط با بازی استقلال مقابل استقلال‌خوزستان اظهار داشت: اگرچه هر دو تیم همنام هستیم،‌ اما در زمین رقیب یکدیگر به حساب می‌آییم. استقلال‌خوزستان بازیکنان باتجربه و خوبی دارد، اما ما نباید در این بازی به آنها اجازه خودنمایی بدهیم تا ان‌شاءا... با کسب یک پیروزی دیگر به صدرنشینی‌مان ادامه بدهیم.


موضوعات مرتبط: اخبار باشگاه استقلال ، ،
برچسب‌ها: استقلال آبروی فوتبال ایران , دین‌محمدی: 20 باردیگر هم پرسپولیس را می‌بریم ,

تاريخ : سه شنبه 17 دی 1392 ا 3:29 نويسنده : آبی پوش ا

به‌گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، هاشم ساعدی،‌ سخنگوی باشگاه استقلال در خصوص وضعیت جواد نکونام به سایت رسمی باشگاه استقلال اعلام کرد: این مسئله در باشگاه استقلال مطرح شد و پس از جلسه‌ای که نکونام با مسئولان باشگاه استقلال داشت تصمیم بر این شد که جلسه‌ای بین امیر قلعه‌نویی و جواد نکونام در اینباره برگزار شود.
 ساعدی افزود: نتیجه جلسه سرمربی تیم و نکونام مدنظر باشگاه استقلال خواهد بود.


موضوعات مرتبط: اخبار باشگاه استقلال ، ،
برچسب‌ها: استقلال آبروی فوتبال ایران , وضعیت نکونام بعد از صحبت با قلعه‌نویی مشخص می‌شود ,

تاريخ : سه شنبه 17 دی 1392 ا 3:27 نويسنده : آبی پوش ا

 به‌گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال،

کمیته داوران علیرضا فغانی را به عنوان داور بازی استقلال – ملوان انتخاب کرد.

در کنار فغانی،

بابک داوری و حسن ظهیری به عنوان کمک‌ها او را در قضاوت بازی فردای استقلال یاری می‌کنند.

 

 

 

 


موضوعات مرتبط: اخبار باشگاه استقلال ، ،
برچسب‌ها: علیرضا فغانی را به عنوان داور بازی استقلال – ملوان در جام حذفی ,

تاريخ : شنبه 7 دی 1392 ا 16:43 نويسنده : آبی پوش ا

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال و به نقل از فارس،دکتر علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال امروز نشستی با مهدی تاج رئیس سازمان لیگ داشت و با رایزنی دکتر فتح‌الله‌زاده قیمت بلیت‌های مسابقات فوتبال برای آشتی مردم با فوتبال کاهش پیدا کرد.

بر این اساس قیمت بلیت‌های 15 هزار تومانی به 10 هزار تومان، بلیت‌های 8 هزار تومانی به شش هزار تومان و بلیت‌های 5 هزار تومان به 4 هزار تومان کاهش پیدا کرد.

قیمت جدید بلیت‌ها از فردا در مرحله یک هشتم جام حذفی اعمال خواهد شد.

 


موضوعات مرتبط: اخبار باشگاه استقلال ، ،
برچسب‌ها: با تلاش حاجی فتح الله قیمت بلیط ها ارزان شد ,

تاريخ : شنبه 7 دی 1392 ا 16:41 نويسنده : آبی پوش ا

پژمان منتظری پس از پشت‌ سر گذاشتن ۲۵۵ بازی، ۱۷ گل زده و ۸ پاس گل برای استقلال، اکنون با کوله‌باری از تجربه در آستانه ورود به لیگ حرفه‌ای قطر قرار دارد.
به گزارش خبرگزاری فارس، پژمان منتظری شب گذشته که در پایان دیدار تیمش مقابل داماش گیلان از هم‌تیمی‌هایش خداحافظی کرد تا آنگونه که گفته می‌شود مقدمات حضورش به لیگ قطر و احتمالا تیم السیلیه را فراهم کند، بازیکنی است که به مدت 7 فصل برای آبی‌پوشان محبوب پایتخت بازی کرد و همواره چهره‌ای تقریبا ثابت و موثر بود.


موضوعات مرتبط: اخبار باشگاه استقلال ، ،
برچسب‌ها: کارنامه پژمان منتظری بعد7فصل در استقلال ,

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 4 دی 1392 ا 12:53 نويسنده : آبی پوش ا

امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی یک بر صفر مقابل داماش در نشست خبری اظهار داشت: سه امتیاز این بازی برای ما خوب بود و در 10 دقیقه و 15 دقیقه فوتبال بازی کردیم و گل زدیم اما

ب گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال و به نقل از فارس،امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی یک بر صفر مقابل داماش در نشست خبری اظهار داشت: سه امتیاز این بازی برای ما خوب بود و در 10 دقیقه و 15 دقیقه فوتبال بازی کردیم و گل زدیم اما آن فوتبالی که از تیمم توقع داشتم را ندیدم ولی خدا را شکر که بردیم و با شرایطی که داماش داشت خوب بازی کرد و امیدوارم مسئولان استانی فکری به حال داماش بکنند و حیف است این تیم مردمی چنین شرایطی داشته باشد و خدا را شکر می‌کنم که سه امتیاز را گرفتیم.

وی در مورد اینکه سمت راست استقلال قویتر از سمت چپ است و  با غیبت بیک زاده توان خوبی ندارد، گفت: بیک زاده بیاید توازن دو سمت ما درست می‌شود اما بازیکنان ما میهمان دو هفته‌ مان هستند و بعد از آن مصدوم می‌شوند.

سرمربی استقلال در مورد مشکلات مالی، گفت: این بحث مدیریتی است و هر دروغی که بلد بودم به بازیکنان گفته‌ام و دروغ هایم تمام شده و نمی‌دانم چه باید بکنم خودم هم از این وضعیت خسته شده‌ام.

وی در مورد اینکه از بازی برهانی راضی است یانه گفت: استقلال در این بازی مثل استقلال بازی نکرد و وقتی تیم خوب نباشد نمی‌توان گفت که یک بازیکن خوب بود یا بد بود. او یک موقعیت تک به تک داشت که استفاده نکرد.

سرمربی استقلال در مورد غیبت تماشاگران گفت: صحبت‌هایم را در نشست خبری دیروز بیان کردم و دیگر حرفی ندارم.

 


موضوعات مرتبط: اخبار باشگاه استقلال ، ،
برچسب‌ها: نشت خبری امیر قلعه نویی بعد بازی با داماش ,

تاريخ : چهار شنبه 4 دی 1392 ا 1:8 نويسنده : آبی پوش ا


آندرانیک تیموریان در پایان بازی استقلال و داماش،

به عنوان بازیکن برتر فنی زمین انتخاب شد.

تیموریان پس از انتخاب به عنوان این مهم اظهار داشت:

از هواداران استقلال تشکر می‌کنم که با حضور آنها سه امتیاز مهم را به دست آوردیم


موضوعات مرتبط: اخبار باشگاه استقلال ، ،
برچسب‌ها: آندرانیک تیموریان بازیکن برتر زمین ,

تاريخ : سه شنبه 3 دی 1392 ا 18:40 نويسنده : آبی پوش ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.